Ne Dünya’dayız ne Avrupa’da
Dünyadan da Avrupa’dan da elendik.Dünya derken futboldan söz ediyorum elbette. Yani hayattaki en önemli meseleden. Kazanamadık ama bi sorun neden kazanamadık. TFF başkanı nedenini şahane anlatmış: “Teknik olarak eleştiriyorsunuz da Merih’in son anda vurduğu top direğin yanından dışarı çıkmasa şu anda farklı şeyler konuşuyorduk. Onun için bunlara takılmayalım Bu kadar özveriyle takımına sahip çıkan 85 milyon insanı başarı yakalayarak sevindirmek isterdik. Ama her şerde hayır vardır, her hayırda da bir şer vardır; Cenab-ı Allah nasip etmedi.” İnanın aynı şeyi ben de düşündüm! O top direğin yanından çıkmasa olmaz mıydı!Mesela kaleyi iki yandan birer metre genişletseler, şutların çoğu kaleyi bulurdu. Ama…